زمستان بشاگرد بوی بهار می دهد/ رویش گلهای رنگارنگ در زمستان+تصاویر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 8 اسفند 1395
بازدید : 338
نویسنده : فــردیـن احـمدی

گل های وحشی در شهرستان بشاگرد گل های هستند که در آخر زمستان و فصل بهار می رویند و دارای رنگ های بسیار زیبا هستند و همچنین بو و عطر بسیار دلنشینی نیز دارند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر بشاگرد؛ در حالی که در دیگر نقاط کشورمان در این فصل از سال برف و باران و یخبندان حاکم است، شهرستان بشاگرد با رویش گل های زیبا و رنگارنگ بوی بهار گرفته است.

 

بارندگی های اواخر بهمن ماه سال جاری در شهرستان بشاگرد موجب شده تا طبیعت این شهرستان شاهد طراوت و سرسبزی نخلستان های سر به فلک کشیده، خودنمایی گندم زارها، شکوفه دادن درختان و باز شدن غنچه گل های زیبا و رنگارنگ در این فصل از سال باشد.

 

شهروندان بشاگردی که بهار را در زمستان لمس می کنند این روزها از زیبایی های طبیعت با طراوت و سر سبز منطقه لذت می برند و شکرگزار نعمت های الهی هستند.

 

در زمستان امسال به گفته مدیرکل هواشناسی استان هرمزگان بیش از ۱۰۹میلیمتر باران در بشاگرد بارید به طوری که نوید از سالی آبی و پربار برای مردم به ویژه کشاورزان و دامداران می دهد.

 

لطافت هوا و روییدن گلهای وحشی در دشت و دمن و سرسبز شدن مراتع مردم شهرستان بشاگرد را به دامان طبیعت کشانده و از هر فرصتی برای بهره گیری از این هوای لطیف و زیبایی های خلقت خداوند استفاده می کنند.

 

بشاگرد در جریان بارندگی های بهمن ماه سال جاری از نزولات جوی قابل توجهی بهره مند شد و گرچه سیلاب در برخی مناطق آسیب هایی وارد کرد اما مردم به سبب خشکسالی های چندین ساله شکرگزار این رحمت الهی شدند و امید و نشاط در جامعه ایجاد شد.

عکاس : حسن پیروز

 

انتهای پیام/ی




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: گل های وحشی , بهار , بشاگرد , زمستان , عطرگل , بهار بشاگرد , بشاگرد نیوز , طبیعت بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 552
بازدید دیروز : 1971
بازدید هفته : 5475
بازدید ماه : 5419
بازدید کل : 130552
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com